Nagy Britmánia volt a legsikeresebb művészeti projektünk tele izgalmas és különleges kortárs előadásokkal és programokkal az Egyesült Királyságból. Két évadot is rendeztünk olyan fellépőkkel mint Nigel Charnock, Wood & Harrison, DV8, Peepolykus, Akram Khan, Ladytron, Stans Café, Russel Maliphant, Forced Entertainment és sokan mások.
Több, mint 4 000 látogató vett részt a megnyitón és közel 600 VIP vendégünk volt a magyar kulturális élet legjelesebb képviselőivel.
A Republic of Art ügynökséggel dolgoztunk az üzleti partnerek bevonásán és egy nagyszabású médiakampányon, melynek eredményeképp a Nagy Britmánia egy nagyon értékes és ismert kulturális brand lett nagyon rövid időn belül: a megkérdezettek 70 %-a hallott a programról az első évad után. Magyarországon ez volt az első olyan projekt, amely ilyen sikeresen ötvözte a kulturális értékeket az üzleti igényekkel.
A projektben a következő partnerekkel dolgoztunk együtt: MINI (BMW), British Airways, Brit Nagykövetség, VisitBritain, Nike, Motorola és nagyon sok médiapartner: Metropol, Kreatív, Wan2, Stílus Magazin, Radio Café és mások.