Utolsó frissítés: 2020 májust 15., péntek

Hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Amíg a nyelviskola zárva tart, az ügyfélszolgálat e-mailben érhető el. További kérdéseivel forduljon az information@britishcouncil.hu e-mail címhez.

Igyekszünk minden e-mailre válaszolni, de a rendkívüli helyzet miatti lassabb válaszadásért előre is elnézést kérünk. Megértését és együttműködését köszönjük.

Mit kínálnak a diákoknak, miközben a személyes órákat felfüggesztik?

Világszerte működő nyelvi központjaink tapasztalataira támaszkodva olyan virtuális tantermi élményt kínálunk, amely már hatékonynak bizonyult.

A felnőtteknek szóló virtuális órák ugyanolyanok, mint bármely más tantermi óra a British Council-ban. Valós időben gyakorolhatja a beszédet és az írást, és fejlesztheti egyéb nyelvi készségeit is. A különbség annyi, hogy mindez a Zoom segítségével történik: ami egy felhasználóbarát vidókonferencia eszköz.

A gyermekek számára tervezett virtuális órák is a nyelvi készségek fejlesztésére szolgálnak. A virtuális tantermekben zajló munka is a tanárral folytatott élő órákat és az önállóan elvégzett feladatokat jelenti.  A gyermekek biztonságos és támogató környezetben tanulhatnak, és a platform számos olyan funkciót tartalmaz, amelyek célja a gyermekek biztonságának biztosítása. Erről email-ben tájékoztatjuk majd a szülőket és a diákokat, amikor elindulnak az online órák.

Hogyan lesznek megszervezve a nyári kurzusok?

Nagyon reméljük, hogy 2020-ban személyes nyári kurzusokat tudunk ajánlani, de ez a Magyar Kormány végleges döntésétől függ. Jelenleg regisztrálunk gyermekeket és felnőtteket a nyári kurzusokra, amelyek június 22-én kezdődnek.

Mi történik, ha a nyári kurzusokat nem lehet személyesen megtartani?

Abban az esetben, ha nem tudjuk a nyári kurzusokat személyesen megtartani, virtuális alternatívát kínálunk, és az árkülönbség visszatérítésre kerül. Vagy visszavonhatja regisztrációját, és teljes visszatérítést kérhet.