Csatlakozz hozzánk, ha szeretnél egy olyan nemzetközi szervezet tagja lenni, amely több mint 100 országban dolgozik azon, hogy oktatási és kulturális lehetőségeket teremtsen!

Kétféleképpen dolgozunk: közvetlenül az emberekkel, valamint kormányzati és más partnerszervezetekkel, akikkel hosszabb távú változásokat igyekszünk elérni.

Munkavállalóinknak személyes és szakmai fejlődési lehetőségeket nyújtunk képzésekkel, munkahelyi coaching alkalmakkal és egyéni támogatással. Rugalmas munkaidőbeosztást és egyéb előnyöket kínálunk, többek között:

  • SZÉP kártya;
  • Otthoni internet költségtérítés havonta;
  • Évi legfeljebb 15 nap betegszabadságig a teljes alapbér;
  • Kiegészítő fizetés hosszú távú betegszabadság esetén, egy év munkaviszony után.

Folyamatosan dolgozunk azon, hogy a British Council egy befogadó munkahely legyen. Célunk, hogy lehetőségeket teremtsünk, különösen az alulreprezentált csoportok számára. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy hátrányos megkülönböztetés ne merülhessen fel sem a pályázás és kiválasztás, sem pedig a teljesítménymenedzsment vagy a fizetés folyamatában, valamint hogy biztosítsuk a munkahelyi biztonságot és az előmenetel lehetőségét mindenki számára.

Customer Services Advisor

A pozícióról, szerepkörről röviden: A pozíciót betöltő feladata az érdeklődések kezelése (személyesen, telefonon és e-mailben), valamint a különböző belsős rendszerekkel ( online vizsgajelentkezési rendszerek, Access adatbázis, stb.) való munka, a vizsgajelentkezés és az oktatóközpont zökkenőmentes működésének, valamint a kiváló ügyfélélménynek a biztosítása.

 Az állásról és a jelentkezés módjáról további információk itt találhatók.

Kezdés ideje: azonnal

Jelentkezés határideje: 2024. március 14, 23.59 CEST