Véleményed fontos számunkra
A jó ügyfélszolgálat szerves része a munkánknak. Reméljük, jó tapasztalatokat szereztél nálunk. Ügyfélszolgálatunk örömmel veszi visszajelzéseidet, észrevételeidet, ezért arra kérünk, oszd meg bátran véleményedet, ezzel is segítve munkánkat.
Mit fogunk tenni?
Minden visszajelzéssel komolyan és pártatlanul foglalkozunk. Az összetettebb panaszok megoldása több időt vehet igénybe. Ebben az esetben folyamatosan értesítünk az ügyed előmeneteléről. Levonjuk visszajelzésedből a következtetéseket, és arra használjuk a tőled kapott információkat és észrevételeket, hogy javítsuk a szolgáltatásainkat.
Hogyan tehetsz panaszt az IELTS-re?
A vizsga napjával kapcsolatos panaszaidat a vizsga napján kell leírnod az erre a célra létrehozott panasz levélre. Ezt a vizsgafelügyelőktől kell kérned. Ezen a lapon add meg az elérhetőségedet, amin a későbbiekben elérhetünk.
Minden más véleményt a Vásárlói visszajelzések (angol) űrlap kitöltésével juttathatsz el hozzánk e-mailben vagy postán.
Azért, hogy válaszolni tudjuk, add meg nevedet, e-mail címedet és/vagy telefonszámodat. Sokat segít a probléma pontos megismerésében és megoldásában, ha az eset pontos dátumát, és ha emlékszel, az órát is megadod, amikor történt.
Súlyosabb esetekben a panaszt a vizsgaközpont vezetőjének továbbítjuk.